École St Firmin - Collège privé St Firmin - Groupe scolaire St-Firmin - 42700 - Firminy

École Maternelle and Primaire. Accueil moins de 3 ans. Actualités Nouveautés. Le Collège St Firmin. Accueille les élèves de la 6 à la 3. Dans une structure pédagogique à dimension humaine, animée par une équipe éducative dune quarantaine de personnes. Les choix pédagogiques du Collège se réfèrent aux valeurs inspirées de lEvangile et clairement énoncées par le projet éducatif remis à chaque famille au moment de linscription. Collège privé St Firmin. 5, rue de lOrphelinat. CPE Mme Christine BARBOSA.

OVERVIEW

This web site ecole-college-saintfirmin.fr presently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have explored one page inside the web page ecole-college-saintfirmin.fr and found one website referring to ecole-college-saintfirmin.fr.

ECOLE-COLLEGE-SAINTFIRMIN.FR RANKINGS

This web site ecole-college-saintfirmin.fr is seeing variant levels of traffic throughout the the year.
Traffic for ecole-college-saintfirmin.fr

Traffic ranking (by month) for ecole-college-saintfirmin.fr

Traffic ranking by day of the week for ecole-college-saintfirmin.fr

WHAT DOES ECOLE-COLLEGE-SAINTFIRMIN.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-college-saintfirmin.fr Mobile Screenshot of ecole-college-saintfirmin.fr Tablet Screenshot of ecole-college-saintfirmin.fr

ECOLE-COLLEGE-SAINTFIRMIN.FR HOST

Our parsers diagnosed that the main root page on ecole-college-saintfirmin.fr took ten thousand six hundred and five milliseconds to load. We could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
91.224.162.103

I found that this domain is weilding the Microsoft-IIS/7.5 operating system.

PAGE TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This web site had the following in the web site, "Accueil moins de 3 ans." We noticed that the web page stated " Accueille les élèves de la 6 à la 3." It also said " Dans une structure pédagogique à dimension humaine, animée par une équipe éducative dune quarantaine de personnes. Les choix pédagogiques du Collège se réfèrent aux valeurs inspirées de lEvangile et clairement énoncées par le projet éducatif remis à chaque famille au moment de linscription. 5, rue de lOrphelinat. CPE Mme Christine BARBOSA."

VIEW SIMILAR WEB PAGES

Jorge Nuno Lifes

Quinta-feira, 26 de fevereiro de 2009. Eu vou lá estar dia 3 de Junho de 2009. No relvado, do Estádio do Sporting. 60 eurecos, o bilhete, nem é assim tão caro. 11 She Likes Rock N Roll. 13 Rock N Roll Dream. 14 Rocking All The Way. Em breve coloco aqui! .

Movimento Anti-Frouxos

Sábado, novembro 29, 2014. Estava eu em casa de um gajo meu amigo, que é angolano. Este meu amigo estava a ensinar um terceiro a dançar kizomba, que por sua vez estava muito frustrado por não pescar nada daquilo.

LAPIZ Y PINCEL

Sábado, 29 de septiembre de 2012. Sueño con una casa con jardín. Nos den la bienvenida cada mañana. Desde el que contemplar la luna de verano,. Con una mesa en la que el desayuno se acompañe. De sonrisas y miradas cómplices. Después de una noche de amor. En una cama de sueños dulces. Sueño que el tiempo pasa como la brisa. Que te deja una caricia en el rostro. Mientras disfruto de una tarde. Caras sonrientes y palabras de amor. Sueño con surcar los mares.

Porcas do Hi5

AS MELHORES PORCAS DE TODA A INTERNET. Quinta-feira, 27 de agosto de 2009. Clica na imagem para veres as porcas.